Fundada l’any 2012, Digitals Girona és l’única associació creada i enfocada als professionals tecnològics de la província de Girona.
Presidida per en Xavier Sañé, l’associació té l’objectiu de fomentar la cultura digital i tecnològica promovent les iniciatives digitals per potenciar el coneixement dels professionals de la província.
Membres de la Junta
Xevi Sañé
President
Consultor SEO a Dobleseo
Xev Masias
Atenció al soci
Consultor ITSM d’IREO
Sergi Tomàs
Relacions Col·laboradors
Consultor de marketing a Webner Studio
Lucie Pellier
Secretària
Consultora de marketing digital a BTBW Agency
Carles Turon
Social Media
Digital & màrqueting a Bitò Produccions
Dani Prados
Tresorer
Lorena Rodríguez
Relacions Institucionals
Directora de Creative Corner Agency
Contacta
Nota: Digitals Girona és una associació sense ànim de lucre. Cap dels integrants actuals de la junta ni de la part administrativa té un sou per la seva feina dins l’associació. Tots els que hi estem implicats ho fem únicament perquè ens apassiona el món online, volem millorar i estar al dia de tot el que hi passa. Amb això, precisament, us volem traslladar la idea que aquesta associació és per tothom i que la fem entre tots. Tothom hi és ben rebut i tothom s’hi pot implicar tant com vulgui :)
